Eksperymentowania w klasie 1. ciąg dalszy
czyli mali odkrywcy przyrody i ich imponująca hodowla kryształów!
Nie ma to jak nauka poprzez eksperymentowanie… Najlepiej wiedzą o tym pierwszoklasiści, którzy dzięki innowacji pedagogicznej z edukacji przyrodniczej, systematyczne poznają świat wykonując różnorodne doświadczenia i prowadząc obserwacje.
Był już wulkan w butelce, bańki mydlane własnej produkcji, zamarzanie i topnienie wody, aż przyszedł czas na pokazanie efektów kolejnego projektu, który przeprowadziliśmy w ostatnim czasie – krystalizacji soli, sody i cukru. Jest to proces długofalowy, dlatego trochę czasu potrzebowaliśmy, żeby móc pokazać wyniki naszej pracy. Na szczęście wszystko się udało i jest się czym pochwalić – wyhodowaliśmy piękne, kolorowe kryształki, z wyglądu przypominające drogocenne diamenty.
Zresztą sami oceńcie… Wszystko zostało uwiecznione na zdjęciach. Zapraszamy do ich obejrzenia
Tekst: Stela Ciechańska