Uczyć się języka angielskiego, a uwielbiać się uczyć,
uczyć się, a umieć, to zupełnie różne kwestie
No i dlatego ciągle szukamy nowych wyzwań dla naszych uczniów. Tych językowych wyzwań. W tym roku szkolnym realizujemy 3 innowacje pedagogiczne, które mają na celu przełamać opór przed mówieniem w języku obcym, poprawić wymowę, akcent, intonację, ale i tempo czytania oraz mówienia, a także rozwinąć umiejętność pisania. W zależności od klasy, różne postawiliśmy sobie cele i różne wyzwania.
Najlepszą ANGLISTKĄ w szkole jest… Wiktoria Bogusz z kl. 8 – pisanie, słuchanie i czytanie ze zrozumieniem na bardzo wysokim poziomie; swobodne wypowiedzi.
Klasy 4-7 wzięły udział w kilkuetapowym konkursie na Mistrza Czytania w j. angielskim. Ocenialiśmy wymowę, akcent, intonację, tempo czytania i interpretację tekstów. Kto sobie poradził najlepiej?
Kl. 4: Maja Biernat, Marta Duszczyk, Julia Retka
Kl. 5: Natalia Jarzębska, Paulina Bąk, Marcel Szydłowski, Tomasz Kulka, Bartek Piętka
Kl. 6: Czarek Ocypa
Kl. 7: Karolina Brzezek, Szymon Świder
Z kolei w klasach 1-3 przez całe pierwsze półrocze trwał konkurs na „Najlepszego Małego Anglistę”. Kto najlepiej opanował słownictwo? Kto był najbardziej aktywny podczas zajęć?
kl. 1: Piotruś Chróst i Julek Szydłowski
kl. 2: Ania Zwierz i Filip Żukowski
kl. 3: Ala Biernat i Milenka Kurowska
Nagrody dla dzieciaków ufundowała Rada Rodziców. Szczerze się ucieszyły, a szkolna „konkurencja” nagrodziła ich brawami.
Weronika Kowalska, Anna Duszczyk